سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفتاد و ششمین مرکز نیکوکاری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

هفتاد و ششمین مرکز نیکوکاری استان چهارمحال و بختیاری مزین به نام حضرت زهرا (س) فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مراکز نیکوکاری با مشارکت مردم همان منطقه به صورت محله محور راه اندازی و اداره می‌شوند.

او با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۳۶ مرکز نیکوکاری در استان فعال شده است افزود: احداث مسکن، تأمین جهیزیه، تأمین هزینه‌های درمان مددجویان و نیازمندان، اشتغال و خودکفایی و تأمین هزینه‌های تحصیلی نیازمندان از جمله فعالیت‌های خیرخواهانه مراکز نیکوکاری است.

ملک پور ادامه داد: در ۱۰ ماهه نخست امسال، مردم نیکوکار استان ۲۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۹۴ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک غیرنقدی به مراکز نیکوکاری اعطا کرده اند.

او با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد گفت: همچنین ۴۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال نیز خدمات رایگان در زمینه‌های آموزش، درمان، تعمیرات و از این دست به نیازمندان توسط مردم ارائه شده است.

ملک پور افزود: عموم مردم می‌توانند در راستای ارائه کمک به نیازمندان متناسب با تخصص خود به مراکز نیکوکاری مراجعه کنند و سهمی در رفع نیاز‌های اقتصادی هم نوعان خود داشته باشند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.