سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرا آیین‌های ثبت ملی شده کرمانشاه در نوروزگاه‌ها

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : آیین‌های ثبت ملی شده استان در نوروزگاه‌ها اجرا می‌شوند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : جشنواره کرمانشاه ۲۰۲۰ رویداد بین المللی است که با رونمایی لگوی این رویداد برندی برای گردشگری کرمانشاه خواهد شد.

او به ویژگی‌های لگو اشاره کرد و گفت : در این لگو اشاره‌هایی به عدد ۲۰۲۰، فرمایش رهبر انقلاب که کرمانشاه چهره زیبای ایران اسلامی است و نیز طاق بستان به عنوان یکی از نماد‌های تاریخی جهان شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه به دنبال ورودی تور‌های مختلف و جذب گردشگر به استان کرمانشاه هستیم، گفت: برنامه‌های مختلفی برای ایام نوروز تدارک دیده شده و برای نخستین بار رویداد‌ها و آئین‌ها و رسومات ثبت ملی استان کرمانشاه برای گردشگران و مردم استان در محل نوروزگاه طاق بستان و بیستون به نمایش گذاشته می‌شود.

او با بیان اینکه در سال گذشته ۵۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار نفر از مناطق گردشگر‌ی استان کرمانشاه بازدید کردند، گفت: پیش بینی می‌شود امسال با توجه به اینکه تبلیغات نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و همچنین اقامت‌های بوم گردی برای گردشگران در نظر گرفته شده، با تعداد زیادی گردشگر و توریست در استان شاهد خواهیم بود.

قادری با اشاره به غار قوری قلعه گفت: اداره این غار با یک شرکت است و میراث فرهنگی ناظر بر کار‌های آن‌ها خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.