سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اتاق بازرگانی سمنان خبرداد؛

خیزش صنعتگران استان سمنان به سوی رونق تولید

علی‌اصغر جمعه‌ای بابیان اینکه صنعتگران استان به سمت رونق تولید گام برداشته‌اند، گفت: دغدغه‌های فعالان اقتصادی استان قابل‌حل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه علیرغم مشکلات اقتصادی و تحریم طی یک سال گذشته صنعتگران استان سمنان به سمت رونق تولید گام برداشتند، ابراز داشت: این نشان می‌دهد که در استان برای رفع موانع و تسهیل امور فعالان اقتصادی تلاش می‌شود تا چرخ‌های واحد‌های تولیدی از حرکت باز نایستند.

او بابیان اینکه دغدغه‌های صنعتگران و تولیدکنندگان استان سمنان با همکاری و تلاش مستمر دولت و بخش خصوصی قابل‌حل است، افزود: بسیاری از قوانین دست و پاگیر که مخل رویه رونق تولید هستند در این شورا مطرح و برای حل آن‌ها چاره‌اندیشی‌های لازم صورت می‌گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه فعالان اقتصادی برای گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت، پیشنهاد‌های عملیاتی خود را به اتاق بازرگانی استان به‌صورت مستمر می‌توانند اعلام کنند، ابراز داشت: قطعاً احصا نظرات و کمک در راستای حل مشکلات می‌توان بخش عظیمی از چالش‌های موجود بر سر راه تولیدکنندگان را رفع کند.

جمعه‌ای بابیان اینکه فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان سمنان همانند دیگر اقشار جامعه برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند، اضافه کرد: قطعاً حضور همه ما در انتخابات می‌تواند برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ایران حک و دشمنان را از رسیدن به خواسته‌هایشان ناامید کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.