سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر خبر داد:

شرکت بیش از ۳۷ هزار رأی اولی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

گراوند گفت: در انتخابات امسال ۷۸۳ هزار و ۳۳۱ نفر واجد شرایط رأی هستند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۶۵۹ نفر رأی اولی به شمار می‌آیند.

به گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالکریم گراوند، استاندار استان بوشهر درباره آخرین وضعیت روند انتخابات و تبلیغات نامزدهای انتخابات در استان بوشهر گفت: ۱۰۱ نامزد انتخابات در ۴ حوزه انتخابیه در استان بوشهر وجود دارد؛ همچنین در انتخابات امسال  ۷۸۳ هزار و ۳۳۱ نفر واجد شرایط رأی هستند که از این تعداد ۳۷ هزار و ۶۵۹ نفر رأی اولی به شمار می‌آیند.

او افزود: در این مرحله از انتخابات ۷۲۰ شعبه اخذ رأی توسط هیئت‌های اجرایی در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان بوشهر مشخص شده و برای تمام شعب اخذ رأی، دستگاه احراز هویت تهیه و ارسال شده است؛ در انتخابات احراز هویت به صورت الکترونیکی و رأی‌گیری به صورت غیر الکترونیکی انجام خواهد شد.

گراوند ادامه داد: حدود ۱۵ هزار نفر به عنوان نیرو‌های شعبه، نیروی انتظامی، بازرس، نیرو‌های خدماتی و نیرو‌های حمل و نقل در برگزاری انتخابات در استان بوشهر مشارکت دارند و هر شعبه اخذ رأی، بازرس دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به رصد تخلفات احتمالی گفت: تلاش ستاد انتخابات استان بوشهر بر این است تا انتخابات در فضای رقابتی سالم و به دور از تخلفات برگزار شود تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

او افزود: تاکنون تخلف جدی‌ای مشاهده نشده است؛ اما در بحث پیشگیری از وقوع جرم، دستگاه‌های قضایی فعال هستند؛ در مجموع تاکنون دستگاه‌های نظارتی و امنیتی گزارشی از تخلف خاصی در مورد تبلیغات نامزدهای انتخابات نداده‌اند.

استاندار بوشهر در پایان گفت: تاکید ما بر این است که نامزد‌های انتخابات در فاصله چند روز مانده به برگزاری  انتخابات، ملاحظات لازم را داشته باشند تا بتوانیم انتخاباتی دور از حاشیه داشته باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.