سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار گمیشان:

آرای مردم این شهرستان در ۵۶ شعبه جمع آوری می‌شود

فرماندار گمیشان گفت: آرای مردم این شهرستان در ۵۶ شعبه جمع آوری می‌شود.

احمد دستمرد فرماندار گمیشان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از ۵۶ شعبه اخذ رای ۲۷ شعبه بخش مرکزی و ۲۶ شعبه بخش گلدشت شهرستان است.

رییس ستاد انتخابات گمیشان افزود: قریب به یک هزارو ۶۰۰ نفر در گمیشان در برگزاری انتخابات نقش دارند و به همه تاکید شده است که باید امانتدار خوبی باشیم و به عنوان مجری انتخابات بی طرفی خود را حفظ کنیم.

دستمرد افزود: طی جلسات برگزار شده به آسیب شناسی انتخابات گذشته پرداختیم تا مشکلات کمتر شود چرا که انتخابات یکی از مهمترین شاخصه‌های مردم سالاری دینی است و ان شاالله با رعایت قانون و با رای مردم افرادی که شایسته هستند به مجلس ورود می‌کنند.

او ادامه داد: شهرستان گمیشان ۶۸ شهید دفاع مقدس، ۷ شهید منا و ۶ شهید خدمت را تقدیم انقلاب نموده و همیشه همدم و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فرماندار شهرستان گفت: حضور مردم در گرامیداشت و مراسمات سردار دل‌ها و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر از پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و مردم این شهرستان بار دیگر در گام دوم همراهی خود با نظام حضور پر رنگی در انتخابات خواهند داشت.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.