سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلف الصاق تعدادی بنر نامزد‌ها بر پایه‌های قطار شهری

فرماندار کرمانشاه بااشاره به تخلف الصاق تعدادی بنر نامزد‌ها بر روی پایه‌های قطار شهری گفت : به شهرداری دستور داده شده که این بنر‌ها را جمع‌آوری کند و اگر آسیبی نیز وارد شده، شهرداری می‌تواند شاکی بشود.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در خصوص نظارت بر تبلیغات کاندیدا‌ها گفت : هشت اکیپ در هشت منطقه شهری شهرداری با همکاری انتظامی و حضور نمایندگان فرماندار تعیین شده است.

او گفت : تا به حال در خصوص برخی از بنر‌هایی که وسط بلوار یا جا‌های غیرمجاز بودند ابتدا به کاندیدا‌ها تذکر داده ایم و در نهایت به شهرداری‌ها دستور جمع آوری داده شده است.

 رنجبر،گفت: شعارنویسی روی نیوجرسی‌های بتنی دور چند میدان شهر نیز بعد از تذکر به ستاد انتخاباتی پاک شده اند.

او افزود: خوشبختانه شاهد دیوارنویسی نبوده ایم و انتظار داریم کاندیدا‌ها تا آخر این موضوع را رعایت کنند.

 فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون در ۲ مرحله برای کاندیدا‌ها نشست توجیهی برگزار شده است.

رنجبر گفت: در حوزه کرمانشاه ۶۰۰ شعبه و صندوق اخذ رای در نظر گرفته ایم و هم اکنون نیز در حال آماده کردن صندوق‌های اخذ رای شهر کرمانشاه و بخش مرکزی هستیم.

او گفت: ابتدا ملزومات شامل فرم ۶۶، صورتجلسه تجمیع آرا، تابلو محل شعبه، پوستر، صندوق، برچسب‌های صندوق، استامپ و خودکار را آماده می‌شوند؛ سپس یک روز مانده به انتخابات برگه‌های رای نیز برای هر شعبه داخل صندوق گذاشته می‌شود.

رنجبر افزود: روز پنجشنبه نمایندگان فرماندار، صندوق‌ها و مهر انتخابات را پس از شمارش تحویل می‌گیرند و در نهایت صبح روز جمعه به همراه اعضای شعب اخذ رای یک ساعت قبل از اخذ رای در محل حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.