سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی: لباس کاروان اعزامی به المپیک اسفند رونمایی می‌شود

سرپرست کاروان ایران اعزامی المپیک ۲۰۲۰ گفت: لباس رژه و گرم کن ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو اسفند ماه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرالله سجادی سرپرست کاروان  اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: از بهمن ماه سال ۱۳۹۷ جلساتی را درباره لباس کاروان ایران داشته ایم. تلاش کردیم طراحی لباس ورزشکاران را به دست اهل آن بسپاریم. جلسات متعددی را با کمیته مد و لباس داشتیم و خواسته‌های خود را مطرح کردیم. حدود یک ماه پیش به نتیجه نهایی رسیدم و از میان ۶۰۰ طرح پیشنهادی ۱۴ نمونه قبول شد. قرار است طرح نهایی ۴ یا ۵ اسفند ماه رونمایی شود.

او عنوان کرد: رویداد بزرگ المپیک سابقه بیش از ۱۰۰ سال دارد. هدف از برگزاری المپیک نشان دادن فرهنگ‌های مختلف به همراه تعلیم و تربیت است. تمام مردم جهان با نام المپیک آشنا هستند و این رقابت با چیز دیگری قابل قیاس نیست. نباید فقط برگزاری مسابقه را در نظر گرفت چرا که المپیک یک زندگی جمعی است و باید فرهنگ ایران به نمایش گذاشته شود.

او در پاین اظهار کرد: کمتر از هزار مدال بین ورزشکاران تقسیم می‌شود. از هر ۱۲ نفر فقط یک ورزشکار  می‌تواند در المپیک مدال کسب کند.  المپیک ریو نزدیک به ۴ میلیون بازدید کننده داشت. بسیاری از کشور‌ها آموزش المپیک را به مدارس برده اند و کودکان را با فلسفه المپیک آشنا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: باقرزاده: شمشیربازی ایران در المپیک ۲۰۲۰ شانس کسب مدال دارد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.