سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برندسازی گردشگری با شعار بهشت بوم‌گردی ایران

مراحل برندسازی گردشگری استان چهارمحال و بختیاری با شعار «بهشت بوم‌گردی ایران» در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این نهاد به‌دنبال برندسازی گردشگری در استان با شعار «بهشت بوم‌گردی ایران» است.

او تأکید کرد: امروزه بوم گردی به عنوان یک برچسب تجاری در حوزه گردشگری کشور مطرح است که با توسعه آن می‌توان بخشی از کمبود هتل‌ها را جبران کرد.

جوادی افزود: برای تحقق این برنامه، باید طبیعت خاص و ویژه چهارمحال و بختیاری براساس استاندارد‌های موجود در سطح ملی و بین‌المللی به گردشگران معرفی شود.

او اضافه کرد: هم اکنون مناطقی در طبیعت چهارمحال و بختیاری وجود دارد که در صورت تأمین زیرساخت‌ها و اطلاع‌رسانی گسترده، گردشگران خارجی به این استان سفر خواهند کرد.

جوادی ادامه داد: در همین راستا این اداره کل به دنبال تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات حوزه گردشگری با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سطح ملی و استانی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این صورت می‌توان استان را به عنوان قطب گردشگری ایران معرفی کرد.

او با اشاره به تهیه و تصویب طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری و ارائه آن به هیئت دولت برای تصویب نهایی گفت: یک طرح گردشگری کلی برای کشور تصویب و دارای ردیف اعتباری شود.

جوادی تأکید کرد: بیشترین و اصلی‌ترین حجم مربوط به سرمایه‌گذاری گردشگری باید از سوی بخش خصوصی صورت گیرد.

او افزود: در همین راستا، بسته‌های سرمایه‌گذاری در قالب طرح جامع گردشگری چهارمحال و بختیاری و به چند زبان زنده دنیا تهیه و برای ارائه به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آماده شده است.

جوادی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری برای ارتقای سواد گردشگری، برگزاری دوره‌های آموزشی علمی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.