سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات احداث سالن انتظار در آرامستان سنندج

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث سالن انتظار در آرامستان بهشت محمدی سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث سالن انتظار در آرامستان بهشت محمدی سنندج خبر داد و گفت: این سالندر زمینی به مساحت ۵۷۶ مترمربع شامل سالن انتظار، سایت اداری، سردخانه با گنجایش ۵۰ میت وهمچین ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی احداث می‌شود.

توفیق سرفراز رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: مراجعین این سازمان بعلت درگذشت بستگانشان در شرایط روحی و روانی مناسبی نیستند بنابراین تسریع در انجام امورات کفن ودفن از مهم‌ترین اولویت‌های کارکنان این سازمان است.

او بیان کرد: انتقال دفتر پزشکی قانونی از خیابان شهید تعریف به داخل سازمان آرامستان‌ها در بهشت محمدی به منظور رفاه حال شهروندان و تسریع در امور کفن و دفن یکی از مهم‌ترین اقدامات این سازمان است که موجبات رضایتمندی شهروندان را هم در برداشت.

وی گفت: در حال حاضر کلیه مراحل صدور جواز دفن در آرامستان بهشت محمدی انجام می‌شود.

سرفراز افزود: مراحل صدور مجوز دفن و همچنین امورات مربوط به کفن ودفن زمانبر است ودر حال حاضر سالن انتظار در این آرامستان بسیار کوچک وجوابگوی مراجعان نیست.

وی از آغاز عملیات احداث سالن انتظار خانواده متوفیان در آرامستان بهشت محمدی سنندج خبر داد و اظهار دشت: این سالن در زمینی به مساحت ۵۷۶ مترمربع در جنب غسالخانه واقع در قطعه دو احداث خواهد شد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج افزود: در این زمین علاوه بر احداث سالن انتظار، سایت اداری، سردخانه با گنجایش ۵۰ میت و همچنین ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی احداث می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.