سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مثلث گردشگری ایران تقویت می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: با توسعه زیر ساخت‌های گردشگری در استان‌های اصفهان، شیراز و یزد مثلث گردشگری ایران تقویت می‌شود.

سید مصطفی فاطمی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران نشستی با مدیران میراث فرهنگی استان‌های اصفهان و شیراز به منظور تقویت مثلث گردشگری ایران برگزار شد.

او با اشاره به دیدار استاندار یزد و شیراز در نمایشگاه گردشگری تهران، افزود: به منظور تقویت پرواز‌های بین المللی استان یزد برای استفاده از ظرفیت و پتانسیل استان فارس در این زمینه مذاکراتی صورت گرفت.

فاطمی اظهار امیدواری کرد: با مذاکرات صورت گرفته و به منظور توسعه ارتباطات در مثلث گردشگری ایران پرواز بین دو استان یزد و شیراز و همچنین خطوط ریلی در این مسیر مجدد فعال شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که  از تاریخ ۲۳ آغاز شده است تا امروز ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.