سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بروجرد خبر داد؛

همه باید برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنیم

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه حضور در انتخابات یک وطیفه ملی است، گقت: همه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام علی حسینی درخطبه‌های این هفته نماز جمعه بروحرد افزود: هر چه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد دشمنان این ملت مایوس‌تر می‌شوند.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگر سخنان خود گفت: مردم در ۲۲ بهمن نشان دادند با همه وجود به ارزش ها‌ی نطام و انقلاب پایبند هستند.

حجت الاسلام حسینی افزود: حصور پرشور مردم در زیر باران و برف در اغلب استان‌ها در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان از پایبندی به نطام بود و دیدن پدر شهیدی در راهپیمایی برروی ویلچر یا حصور نوزاد ۲ روزه در راهپیمایی نشان از عشق و وفاداری به انقلاب است.

وی همچنین با اشاره به وصیت نامه الهی سیاسی سردار سلیمانی افزود: این وصیت نامه منشا درس‌های بزرگی است و هر هفته بخشی از آن در نمازجمعه قرایت خواهد شد.

وی افزود: پیروزی‌های پی در پی مردم سوریه با حمایت ایران علیه نیرو‌های ضد بشری چشمگیر است و اردوغان باید دست از ادعا‌های واهی بردارد تا به سرنوشت گروهک‌های تکفیری دچار نشود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.