سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در هادیشهر

مراسم اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور آحاد مردم و مسئولین ادارات و نهاد‌ها دیشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع جنوب هادیشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،مراسم اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور آحاد مردم و مسئولین ادارات و نهاد‌ها دیشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع جنوب هادیشهر برگزار شد.

شریفی فرمانده سپاه ناحیه جلفا در این مراسم گفت: اخلاص عمل و فداکاری سردار سلیمانی زبان زد عام و خاص بود و در میدان جنگ هم مواظب یارانش بود تا آسیبی به آن‌ها نرسد سردار یک انقلابی به تمام معنا بود و تابع هیچ جریان خاصی نبود به غیر از انقلاب اسلامی.

شریفی افزود:جهاد سردار سلیمانی یک جهاد بزرگ بود و به خاطر این جهاد بزرگ و اخلاص عمل بر دل‌ها حکومت کرد و به سردار دل‌ها تبدیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین انتظاری امام جمعه هادیشهر در این مراسم گفت: تمام حکومت‌های دنیا مردم را به آینده امیدوار میکنند و اگر هر حکومتی آینده نگر نباشد مردم افسرده میشود ودشمنان در رسانه‌های خارجی و فضای مجازی در تلاش بودند که مردم را از امید به آینده کشور نا امید کنند و فکر میکردند واقعا این کار عملی شده است، ولی شهادت سردار سلیمانی و حضور گسترده مردم در مراسم تشییع و همچنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان دشمنان زد و نشان داد که آینده ملت را خود ملت میسازند و مردم همیشه پشت ولایت و آرمان‌های امام هستند و این نظام و حکومت را به حکومت امام زمان تحویل خواهند داد.

 این برنامه با عزاداری و سینه زنی مردم به پایان رسید.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.