سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات نماد قدرت ملی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انتخابات نماد قدرت ملی است، حضور همگانی در انتخابات و پای صندوق‌های رای را اصل مهم برای افزایش اقتدار و امنیت کشور دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر گفت: انتخابات نماد قدرت ملی است، حضور همگانی در انتخابات و پای صندوق‌های رای اصل مهم برای افزایش اقتدار و امنیت کشور است.

اوبا اشاره به اهمیت انتخابات از روز دوم اسفند به عنوان روز جهاد اکبر یاد و افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی به ایران و امنیت ان علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند و حضور همگانی در انتخابات لازم و ضروری است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انتخابات نماد قدرت ملی است و نباید آن را زیر سوال برد گفت: نمک شناسی آن است که قدرشناسی کنیم و انتخابات را مورد تشکیک قرار ندهیم، زیرا انتخابات در کشور از همه جای دنیا سالم‌تر و منظقی‌تر است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه دشمنان نقشه‌هایشان را برای انتخابات برنامه ریزی کرده‌اند، خواستار بصیرت مردم شد و افزود: نباید میدان و فرصت به دشمن و فتنه گران داد و نباید انتخابات و شورای نگهبان را زیر سوال برد و نباید گفت انتخابات تشریفاتی است، زیرا این بزرگترین ضربه به جمهوری اسلامی است.

امام جمعه ساری با اشاره به شروع تبلیغات انتخابات مجلس از داوطلبان و طرفداران خواست تا اخلاق را رعایت کنند و یکدیگر را تخریب نکنند و گفت: داوطلبان برنامه‌ها و حرف‌های خود را بگوییند و از دادن وعده‌های بلندپروازانه و نادرست پرهیز کنند.

حجت الاسلام محمدی، حسن انتخاب و انتخاب احسن را امری مهم و ضروری دانست و خواستار شناسایی افراد لایق برای ورود به مجلس شد و گفت: شایسته‌ترین‌ها را انتخاب و روانه مجلس کنیم.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.