سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان مقصد گردشگری زیارتی راهیان نور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به موضوع کرمان، مقصد گردشگری _ زیارتی برای راهیان نور خواستار تمهیدات ویژه برای ساماندهی گلزار شهدای کرمان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز به درخواست بنیاد شهید، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از گلزار شهدای کرمان بازدید و با مدیران مرتبط با ساماندهی گلزار در محل جلسه گذاشت.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در جمع مدیران، وجود مرقد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان را برکت خواند و گفت: مزار حاج قاسم سلیمانی زیارتگاه عاشقانش خواهد بود و بنا به نظر استاندار، کرمان مقصد گردشگری- زیارتی برای راهیان نور تعریف شده است که باید در این راستا، نسبت به ساماندهی گلزار از سوی بنیاد شهید، تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

او ورودی و خروجی گلزار را خطر ساز خواند و بر جانمایی هلی کوپتر هلال احمر تأکید کرد و از متولیان خواست، نگرانی‌ها را به برگزارکنندگان منتقل کنند تا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

علی شفیعی مشاور استاندار در امور ایثارگران با قدردانی از زحمات شهرداری و حضور پررنگ آن‌ها در این مدت، گفت: در حال حاضر ١٢٥ چشمه سرویس بهداشتی به بهره برداری رسیده و ٨٠ چشمه سرویس بهداشتی دیگر هم جانمایی شده است.

او به حضور مداوم ٥ نیروی شهرداری و پاکسازی مداوم گلزار اشاره کرد و افزود: تمامی گل‌های مزار سردار تعویض و گلکاری محوطه برای چهلم آماده می‌شود.

شفیعی از مقاوم سازی داربست‌ها سخن گفت و بیان داشت: تا روز چهلم بنر‌ها تعویض و زیباسازی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.