هرچند هاوال قصد دارد با این کانسپت پیشنمایشی از زبان طراحی جدید خود را ارائه کند، اما الگوبرداری از محصولات و زبان طراحی کادیلاک در آن غیرقابل کتمان است. بخش جلویی کانسپت H تحت سلطهٔ جلوپنجرهٔ بسیار بزرگی است که داخل آن با نقاط کرومی پُر شده و فرم منحصربهفردی دارد. در طرفین این جلوپنجره، اما چراغهای باریک و زاویهداری قرار دارند که کاملاً کادیلاک CT۶ را به یاد میآورند. در داخل این چراغها، اطراف مه شکنها و ورودی هوای پایینی، اما تریم آبیرنگی کار شده که میتواند نمایانگر قوای محرکهٔ هیبریدی کانسپت H باشد.
در پروفیل جانبی خودرو نمایی تقریباً مشابه دیگر ساختههای هاوال به چشم میخورد، اما یک خط کمر دوقسمتی حس اسپرتی آنرا تقویت کرده است. کانسپت H همچنین روی رینگهای بزرگی با عناصر مشکی براق قرار گرفته است.
در قسمت عقب این کانسپت چینی، اما بازهم فرم چراغها کاملاً برگرفته از کادیلاک XT۶ هستند، اما داخل این چراغها بهصورت سهبعدی طراحی شده است. یک اسپویلر زاویهدار روی سقف و یک دیفیوزر بزرگ با تریم کرومی هم از دیگر ویژگیهای قابلتوجه بخش عقبی کانسپت H هستند.
در کابین این کراساوور کانسپت، اما طراحان هاوال دست از سر کادیلاک برداشته و کمی ابتکار به خرج دادهاند! با توجه به اینکه این خودرو جوانان را بهعنوان گروه اصلی خریداران هدف قرار داده است، کابین آن با حس تکنولوژی و جوانگرایی طراحی شده است. در اینجا در مقابل راننده یک غربیلک فرمان سه پره قرار گرفته و پشت آن یک صفحه آمپر دیجیتالی جای گرفته است.
در سمت راست نیز نمایشگر بزرگ تبلت مانندی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی به چشم میخورد که زیر آن پانل کنترل سیستم تهویه تعبیه شده است.
در کابین کانسپت H همچنین در قسمتهایی مثل کنسول مرکزی، بالای داشبورد و رو دریها تریم مسیرنگی کار شده تا بر جذابیت آن افزوده شود. هاوال فعلاً اطلاعاتی از مشخصات فنی و قوای محرکهٔ کانسپت H منتشر نکرده و صرفاً گفته است که این خودرو نشاندهندهٔ الکتریکیسازی و هوشمندی است. البته در بخش جانبی خودرو دو درب باک به چشم میخورد که این یعنی با کراساووری پلاگینهیبریدی طرف هستیم، اما بااینحال ارائهٔ نسخهٔ تمام الکتریکی آن نیز وجود دارد.
انتهای پیام/