سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵ کیلو شیشه در همدان

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف پنج کیلوگرم ماده صنعتی شیشه در ورودی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد تقی حاجیلویی  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یک باند قصد انتقال یک محموله روانگردان شیشه از مسیر‌های همدان را دارند شناسایی اعضای این باند در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: این باند محموله ماده مخدر را در تهران بارگیری کرده بودند که در ورودی شهر همدان در تور ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر افتاده و تمامی اعضای آن دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد که در بازرسی از آن محموله هروئین جاسازی شده کشف و ضبط شد.

سرهنگ حاجیلویی افزود: در این عملیات علاوه بر ۲ دستگاه خودرو، چهار قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

او خاطر نشان کرد:  در ۱۰ ماهه سالجاری در راستای مبارزه با موادمخدر حدود ۵.۵ تن انواع موادمخدر در این استان کشف و ضبط و علاوه بر این ۸۴ دستگاه خودرو و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان  گفت: انهدام ۷۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری ۶ هزار مصرف کننده و توزیع کننده خرد از دیگر اقدام‌های صورت گرفته پلیس مبارزه با موادمخدر همدان در سالجاری است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.