سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار:

استان سمنان در انتخابات مجلس ۲۲ هزار و ۸۰۷ رای‌اولی دارد

حبیب‌الله خجسته‌پور گفت: ۲۲ هزار و ۸۰۷ رای‌اولی آماده مشارکت در انتخابات دوم اسفند در چهار حوزه انتخابیه این استان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: از این تعداد رای اولی در استان سمنان ۱۱ هزار و ۳۹ نفر دختر و ۱۱ هزار و ۷۶۸ نفر پسر هستند.

او افزود: مشارکت دانش‌آموزان رای اولی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمرین مسوولیت‌پذیری و اجتماعی‌شدن برای این نسل محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه حضور رای اولی‌ها سبب شور و نشاط در انتخابات می‌شود، تصریح کرد: دانش آموزان باید نسبت به سرنوشت کشور حساس باشند و با شور جوانی و انتخابی آگاهانه، در انتخابات حضور داشته باشند.

خجسته پور به تاثیرگذاری جوانان در عرصه‌های انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: اولین گام برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

او برگزاری و شرکت در انتخابات را بهترین راه حفظ و صیانت از کشور برشمرد و تصریح کرد: تلاش تمام متولیان در استان سمنان مشارکت حداکثری مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات نشانه بلوغ سیاسی یک ملت است، یادآور شد: مشارکت مردم استان در دوره‌های گذشته انتخابات، به عنوان یک رویداد سیاسی مهم، همواره بالا بوده است و در این دوره نیز شهروندان حضوری پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای رقم می‌زنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.