سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نیشابور و فیروزه

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه نیشابور گفت: برای جمع‌آوری آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، تعداد ۳۷۵ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

محمد اسمائیل نصرآبادی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه نیشابور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برای جمع‌آوری آرای واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نیشابور و فیروزه پیش بینی شده است.

او ادامه داد: در دوره قبل انتخابات مجلس تعداد صندوق‌های اخذ رای ۳۴۹ شعبه بود که این تعداد شعب در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به هفت و نیم درصد افزایش داشته است.

سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری ویژه نیشابور گفت: از میزان ۳۷۵ شعبه اخذ رای در انتخابات امسال، تعداد ۱۴۷ شعبه سیار و ۲۲۸ شعبه ثابت خواهد بود که آرای واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع آوری خواهند کرد.
 
نصرآبادی افزود: از ۸۵ نفری که برای تصدی کرسی مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان نیشابور و فیروزه ثبت نام کرده بودند، ۵۷ نفر تایید شده که از این تعداد ۵۰ آقا و ۷ خانم هستند که از بامداد ۲۴ بهمن ماه میتوانند تبلیغات خود را آغاز کنند.
 
انتهای پیام// ر. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.