سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برقرار شدن سفرهای زمینی به عتبات پس از چند ماه وقفه

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت:برقرار شدن سفر زمینی به عتبات پس از چند ماه وقفه به تازگی اعلام شده است و هنوز ثبت‌نام‌ها شروع نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامعلی زاهدی مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان در مورد برقرار شدن سفر زمینی به عتبات اظهار داشت: برقرار شدن سفر زمینی به عتبات پس از چند ماه وقفه به تازگی اعلام شده است و هنوز ثبت‌نام‌ها شروع نشده است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان افزود: امروز یا فردا سهمیه اصفهان مشخص خواهد شد و پس از آن متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه حج و زیارت ثبت نام کنند.

او با بیان این‌که اعزام‌ها از مرز مهران خواهد بود و سایر مرز‌ها بسته است، گفت: هزینه سفر زمینی به عتبات از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است، همانند گذشته اقامت تمام کاروان‌های عتبات سازمان حج و زیارت هفت روز است.

زاهدی در مورد اعزام هوایی نیز تصریح کرد: اعزام به صورت هوایی تاکنون فقط از تهران انجام می‌شد و از اصفهان گرو‌هی که تکمیل شود و برای اعزام به تهران بروند، نداشته‌ایم.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به سفر‌های نوروزی خاطر‌نشان کرد: البته ثبت نام سفر‌های نوروزی شروع شده است و تا ۲۶ بهمن ماه نیز ادامه دارد و پس از انجام قرعه‌کشی نحوه اعزام‌ها مشخص خواهد شد، برای سفر‌های نوروزی اعزام به هر ۲ صورت زمینی و هوایی برقرار خواهد بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.