سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فولادگر در نطق ميان دستور:

نمايندگان بايد از وابستگي به كانون‌هاي فتنه و انحراف مبرّا باشند

عضو كميسيون صنايع مجلس گفت: نامزدهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي بايد علاوه بر تعهد و پايبندي بر ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي، از وابستگي به کانون هاي فتنه و انحراف و فساد مبرا بوده و به مراکز ثروت و قدرت نزديک و وابسته نباشند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حميدرضا فولادگر نماينده مردم اصفهان در خانه ملت در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز (سه‌شنبه) گفت:‌در حالي که سي و سومين سال استقرار نظام جمهوري اسلامي را پشت سر مي گذاريم و سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را پيش رو داريم،‌ تداوم و تشديد خصومت و دشمني هاي نظام استکباري با انقلاب، حاکي از حقانيت راه نظام و ادامه راه روشن امام امت و رهبري معظم انقلاب است.


وي در ادامه به نامه رئيس جمهور آمريکا به مقام معظم رهبري اشاره کرده و افزود: نامه اوباما به مقام معظم رهبري نشان از استيصال نظام سلطه از رويارويي با انقلاب اسلامي و موج بيداري جهان اسلام  داشته و سندي بر انحرافي بودن فرضيه هاي بيداري انساني و يا ساختگي بودن انقلاب هاي منطقه است.


وي در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس نهم، حضور پررنگ و مشارکت حداکثري مردم در انتخابات و رقابت در عين رفاقت و رعايت اصول اخلاقي را از الزامات شركت در اين رويداد بزرگ كشور دانست.


عضو كميسيون صنايع مجلس تصريح كرد: دشمنان نظام، درصدد جلوگيري از حضور حداکثري و يا کمرنگ‌کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند و با اظهار بهانه‌هاي دروغين مبارزه با تروريسم، فعاليت هسته‌اي نظامي و عدم رعايت حقوق بشر، سعي دارند نظام جمهوري اسلامي را تحت فشار تحريم هاي اقتصادي و سياسي قرار دهند.

فولادگر خاطرنشان كرد: مشارکت بالاي مردم پاي صندوق هاي راي، علاوه بر بيعت مجدد با نظام ولايي جمهوري اسلامي، درهم‌شکننده توطئه‌هاي دشمنان نظام و عمل به وصيت امام راحل مبني بر حضور هميشگي در انتخابات خواهد بود.


نماينده مردم اصفهان در ادامه تصريح کرد: نمايندگان مجلس و نامزدهاي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي بايد علاوه بر  تعهد و پايبندي بر ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي از وابستگي به کانون هاي فتنه و انحراف و فساد مبرا بوده و به مراکز ثروت و قدرت نزديک و وابسته نباشند.


فولادگر به ترور دانشمندان هسته اي جمهوري اسلامي و شهادت شهيد مصطفي احمدي‌روشن اشاره کرد و گفت: ترور دانشمندان هسته‌اي جمهوري اسلامي در دنياي امروز که همه از آزادي بيان سخن مي‌گويند، از يک سو چهره حقيقي استبکار جهاني را در پس پرده تزوير ليبرال دموکراسي آشکار مي سازد و از سوي ديگر حقانيت نظام جمهوري اسلامي و درستي مسير انتخاب‌شده براي دسترسي به فناوري‌هاي نوين در عرصه پيشرفت و سازندگي کشور را اثبات مي‌كند.


نماينده مردم اصفهان در ادامه به مشکلات حوزه انتخابيه خود اشاره کرد و گفت: حمايت از طرح هاي انتقال و تکميل شبکه هاي توزيع آب و اجراي دقيق مصوبات دولت در جبران خشکسالي استان، از خواسته هاي مهم مردم است که اميدواريم اعتبارات لازم براي آنها در بودجه سال 91  تأمين شود./س2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.