سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام ؛

وجود مؤسسات حفاظتی و مراقبتی، رویکرد مشارکت مردم در تقویت امنیت عمومی هستند

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت:استفاده از انرژی بالقوه مردم با تقویت موسسات حفاظتی و مراقبتی به عنوان رویکرد مشارکت مردم در تقویت امنیت عمومی بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه می‌بایست نقش ارزنده مشارکت مردمی در تقویت امنیت عمومی را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

او افزود: واگذاری بخشی از خدمات انتظامی و حفاظتی در قالب مؤسسات غیر دولتی با حفظ کنترل و نظارت دقیق پلیس و مدیریت بر نحوه فعالیت آن‌ها در زمینه‌های متفاوت از جمله حضور به عنوان نگهبان در محلات، مجتمع‌های مسکونی، تجاری و نصب و پشتیبانی از سیستم‌های حفاظتی در استان با ساماندهی مناسب می‌تواند یکی از اقدامات اساسی پلیس در پیشگیری از وقوع جرم در سطح جامعه باشد.

رئیس پلیس پیشگیری استان ادامه داد: در تلاشیم تا با توسعه مؤسسات حفاظتی و مراقبتی، زمینه هرچه بیشتر پیشگیری از وقوع جرائم را در استان کاهش دهیم.

او افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود در بین اقشار مردمی خصوصا جوانان و جلب همکاری‌های متقابل نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی در جهت بهره گیری از ظرفیت مؤسسات مورد نظر می‌تواند، موفقیت پلیس پیشگیری خصوصا یگان‌های حفاظتی را در برقراری نظم و امنیت عمومی فراهم کرده و زمینه رشد مشارکت مردم را در ایجاد نظم و امنیت عمومی فراهم کند.

سرهنگ علی محمدی گفت: مرکز انتظام پلیس پیشگیری، در صدد حفظ منافع دولت و مردم و برقرار کننده عدالت و انضباط اجتماعی است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.