سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیننده برنامه مثبت ایران از شبکه یزد باشید

معاون سیما، صدا و سیمای مرکز یزد گفت: برنامه مثبت ایران ویژه انتخابات از شبکه یزد پخش می‌شود.

محمدرضا زارع معاون سیما، صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: باتوجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، سیمای مرکزیزد اقدام به تولید برنامه تلویزیونی مثبت ایران نموده است.

او افزود:این برنامه گفتگو محور با دونگاه تبیینی و تهییجی برای اطلاع مخاطبان از قوانین و شرایط و باید‌ها و نباید‌های انتخابات است.

معاون سیما، صدا و سیمای مرکز یزد با بیان اینکه ساختار این برنامه میزگردی و باحضوریک مجری کارشناس است، افزود: میهمانان این برنامه از طیف‌های مختلف واز مسئولان برگزاری انتخابات تا اساتید دانشگاه و حتی دانشجویانی که عرصه انتخابات را با کمی‌ها و کاستی‌های ان به بوته نقد می کشند هستند.

او ادامه داد: درساختار برنامه سعی شده از وله‌های رئال. گرافیکی و موسیقی تصویر‌های مرتبط و شاد بهره گرفته شود تا فضای بصری برنامه نیز در کنار بعد اطلاع رسانی و اگاهی بخشی بودن برنامه برای مخاطب چشم نواز نیز باشد.

زارع تصریح کرد: این برنامه بصورت هفتگی سه برنامه و به مدت ۴۰ دقیقه در کنداکتور ثابت پخش دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌های سیمای مرکز یزد گنجانده شده است.

معاون سیما، صدا و سیمای مرکز یزد ادامه داد: تهیه کنندگی این برنامه را محمدرضا طایفی کارگردان:محسن عباسی سرچشمه؛ مجری: محسن فلاح به عهده دارند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.