سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۱۱۶ نفر متقاضی نشستن بر کرسی‌های بهارستان در خراسان رضوی

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد هزار و ۱۱۶ نفر برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی ثبت نام کرده اند.

محمد علی نبی پور مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: در این دوره تعداد هزار و ۱۱۶ نفر برای کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی ثبت نام کرده اند.

او ادامه داد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان، ۸۸ درصد آقا به تعداد ۹۸۶ نفر و ۱۲ درصد خانم به تعداد ۱۳۰ نفر است.

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دوره از انتخابات تعداد ۴ هزار و ۲۳ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی داریم که از این تعداد ۳ هزار و ۲۱ شعبه ثابت و هزار و ۲ شعبه اخذ رای سیار خواهیم داشت.

نبی پور در رابطه با نحوه جانمایی شعب اخذ رای سیار، افزود: طبق قانون اجرای انتخابات، مسیر شعب اخذ رای بر اساس ترافیک رای دهندگان از قبل مشخص شده و قابل تغییر نیست.

او تصریح کرد: در خراسان رضوی چهار میلیون و ۵۰۳ هزار و ۶۱۰ نفر واجد شرایط رای دادن هستند؛ خانم‌ها شامل دو میلیون و ۲۶۰ هزار و ۴۸۲ نفر و آقایان شامل دو میلیون و ۲۴۳ هزار و ۱۲۸ نفر از این تعداد را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: از تعداد کل واجدین شرایط رای دادن، ۲۵۴ هزار و ۱۹۸ نفر به عنوان رای اولی هستند که از این تعداد ۱۲۹ هزار و ۶۱۵ نفر آقا و ۱۲۴ هزار و ۵۸۳ نفر خانم هستند.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.