سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۳.۵ درصدی تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی در گناباد

رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان گنابادی از ابتدای امسال نسبت به پارسال ۳.۵ درصد رشد داشته است.

علی آراسته رئیس اداره بهزیستی گناباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: میزان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان این بخش از ابتدای امسال با افزایش ۳.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۵۱ میلیارد ریال افزایش یافته است.
 
او ادامه داد: ۱۲۵ نفر برای بهره گیری از تسهیلات اشتغال زایی به بانک‌های عامل معرفی شده اند و ماهانه ۶۰۰ میلیون ریال بابت فرانشیز حق بیمه افراد تحت پوشش و زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌شود.
 
 رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: میزان کمک‌های مردمی و خیران در قالب ۱۴ مرکز خیریه فعال در گناباد به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در ابتدای امسال ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹.۳ درصد افزایش یافت.
 
آراسته افزود: با هدف حمایت بیشتر از سالمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی گناباد دو پایگاه سلامت اجتماعی طی دو سال گذشته در این شهرستان راه اندازی و دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض در اختیار این افراد قرار گرفته است.
 
او تصریح کرد: افزون بر ۴۵۰ میلیون ریال از ابتدای امسال بابت تامین هزینه‌های تحصیل ۲۳۰ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی گناباد پرداخت شد و بیش از ۱۳۰ کودک بی سرپرست و یتیم هم ماهانه یارانه دریافت می‌کنند.
 
رئیس اداره بهزیستی گناباد با بیان این که حدود دو هزار خانوار و افراد تحت پوشش بهزیستی از خدمات بیمه‌ای برخوردار هستند، گفت: پنج هزار و ۵۰۰ مددجو نیز زیرپوشش خدمات بهزیستی گناباد قرار دارند و ۱۴ مرکز خیریه برای جلب مشارکت‌های مردمی تحت نظارت این اداره فعالیت دارد.
 
انتهای پیام// ح.ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.