سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از هندبال اصفهان نمی توان به سادگی گذشت

رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه انتخابات هیئت هندبال اصفهان گفت: امیدوارم از پتانسیل های خوب اصفهان در ورزش هندبال استفاده شود چراکه این استان در کشور نمونه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه مجمع انتخاباتی و پس از مشخص شدن نتایج این انتخابات، اظهار کرد: افراد حاضر در این جمع کوله باری از افتخارات را دارند و باعث افتخار است که در کنار بخشی از تاریخچه هندبال کشور هستم.

او افزود: اولین مورد است که یک کاندیدا رای کامل کسب می‌کند و این مسئله نشان دهنده نقش مهم افتخاری در هیئت است. البته نقاط قوت و ضعف وجود دارد، اما مشخص است که نقاط قوت بسیار بیشتر است.

پاکدل یادآور شد: خوشحالم که سه کاندیدای جوان با تحصیلات بالا و افتخارات فراوان در این انتخابات حضور داشتند و امیدوارم که در آینده از ظرفیت این عزیزان استفاده شود.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: هندبال استان اصفهان یکی از قطب‌های کشور است و با مربیان، داوران و ناظرانی که در سطح بین المللی معرفی کرده در کنار بازیکنان ملی درخشان در تمامی سطوح، نشان داده که از هندبال این استان به سادگی نمی‌شود گذشت.

او خاطرنشان کرد: هر زمان هندبال اصفهان خوب بود در نتیجه هندبال ما هم در آسیا درخشیده است که این نکته بسیار مهمی است. بسیار ادعا می‌کنند چرا بسیاری از افراد از اصفهان در جمع‌های متفاوت حضور دارند، جواب من به آن‌ها این است که نباید اصفهان را تضعیف کنیم و باید تلاش کنیم ضمن قوی نگاه داشتن اصفهان باقی استان‌ها را به اصفهان نزدیک کنیم.
 
پاکدل درباره انتخابات برگزار شده گفت: هرکس که شایسته است باید در میدان حضور پیدا کند و خب خوشحالیم که این اتفاق امروز در اصفهان افتاد.

رئیس فدراسیون هندبال اشاره کرد: امیدوارم رویه و روندی که در اصفهان بوده بیش از پیش دنبال شود. البته که استان‌های دیگر هم بیکار نمی‌نشینند، اما به هر حال از تیم‌های اصفهانی مثل ذوب آهن و سپاهان که در لیگ فعالیت خوبی دارند تشکر میکنم.
 

انتهای پیام/ی

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.