سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامگذاری پاسگاه مرزي بنام سپهبد شهید حاج قاسم سليماني در هنگ مرزي سرخس

گروه مرزباني خراسان رضوي در مراسمي، پاسگاهی در نقطه صفر مرزي به نام شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني نامگذاری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با دهه مبارکه فجر به پاس سال‌ها زحمات و فداکاری‌های سپهبد شهید  حاج قاسم سلیمانی  در هشت سال دفاع مقدس و نبرد علیه داعش، پاسگاهی در نقطه صفر مرزی به نام آن شهید والامقام نامگذاری گردید.

سرهنگ حمزه قاسمی  فرمانده هنگ مرزی سرخس در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر به مدعوین گفت: بر اساس تدابیر سردار فرماندهی، نام این پاسگاه همزمان با چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها بنام سپهبد شهید  حاج قاسم سلیمانی  نامگذاری گردید.


او ادامه داد: شهید والا مقام در هشت سال دوران دفاع مقدس و نبرد با داعش سال‌ها مجاهدت و فداکاری نمود و بالاخره با آرزوی دیرینه خود که شهادت بود نائل گشت؛ لذا به پاس سال‌ها جهاد و ایثار ، توسط اعضای  شورای تامین از تابلوی این پاسگاه به نام آن شهید رونمایی خواهد شد.امیدواریم که بتوانیم راه آن شهید عزیز را در دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

 رجبی مقدم  فرماندار سرخس درادامه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزبانان در جهت ایجاد امنیت پایدار مرز و تبریک دهه مبارک فجر از سال‌ها مجاهدت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تجلیل نمود و تغییر نام پاسگاه به نام این شهید را کاری به جا دانست.

در پایان این مراسم تابلوی پاسگاه مرزی به نام شهید سپهبد  حاج قاسم سلیمانی  توسط فرماندار شهرستان رونمایی گردید.
 
انتهای پیام//ز.گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.