سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق ۱۶۰ هزار مشترک گیلانی هنوز وصل نشده است

پس از بارش برف در گیلان و قطع برق ۲۵۰ هزار مشترک این استان، تاکنون برق ۸۵ هزار مشترک وصل شد و تلاش برای وصل ۱۶۰ هزار مشترک دیگر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، به دنبال بارش برف، بسته بودن راه ها، پارگی سیم‌های برق در برف روبی و قطع خطوط فشار قوی در حوزه برق منطقه‌ای گیلان، برق ۲۵۰ هزار مشترک قطع شد که با تلاش ماموران برق ۸۵ هزار مشترک تاکنون وصل شد و ۱۶۰ هزار مشترک گیلانی هنوز برق ندارند.

ارسلان زارع، استاندار گیلان از برقراری برق بخش قابل توجهی از مشترکان تا عصر امروز خبر داد و گفت: تلاش بر این است برق بخش قابل توجهی از مشترکان تا عصر امروز برقرار می‌شود.

او با اشاره به آخرین وضعیت آب مناطق شهری و روستایی گیلان هم گفت: آب آشامیدنی ۳ هزار و ۹۰۰ مشترک شهری و روستایی گیلان وصل شد و ماموران در تلاشند تا آب آشامیدنی ۱۱ هزار و ۵۰۰ مشترک دیگر هرچه زودتر وصل شود.

استاندار گیلان به قطعی تلفن و اینترنت در برخی محور‌های روستایی گیلان و نیز برخی ایستگاه‌های ارتباطی اشاره و اضافه کرد: ۵۰ درصد از خطوط اینترنت استان قطع شده که امروز با برق رسانی به ایستگاه ها، مشکل قطعی اینترنت نیز رفع می‌شود.

در ۲ روز گذشته در مناطق کوهستانی گیلان تا ۲ متر و در مناطق جلگه‌ای تا یک متر برف بارید.

بارش برف در گیلان عصر دیروز قطع شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: بارش برف ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.