سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام راه‌های اصلی و فرعی استان کرمانشاه باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در برخی محور‌های استان گفت: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی باز است.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ نیروی راهداری و ۵۲ دستگاه ماشین آلات در سطح محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه آماده باش و درگیر برف روبی بودند.

او میزان شن و نمک مصرفی را ۳۲۵ تن اعلام کرد و گفت : همچنین طی این مدت ۱۸۴ کیلومتر باند برف‌روبی در سطح محور‌های مواصلاتی اصلی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مجموع بارش طی شبانه روز گذشته در سطح استان کرمانشاه ۲۰ ساعت و به صورت برف بوده است.

این مسئول درباره راه‌های روستایی گفت: ۳۰ نفر نیروی راهداری و ۱۰ دستگاه ماشین آلات در سطح محور‌های روستایی برای برف روبی و شن و نمک پاشی به کارگیری شدند.

او میزان برف روبی انجام شده در سطح محور‌های روستایی را ۱۲۰ کیلومتر باند و شن و نمک مصرفی را ۲۰ تن اعلام کرد.

کرمی افزود: در حال حاضر تمامی راه‌های اصلی و فرعی و روستایی در سطح استان کرمانشاه باز است و هیچ موردی از یخ زدگی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های کنگاور- اسدآباد، کرمانشاه- کامیاران، کرمانشاه- اسدآباد، هرسین -نورآباد، صحنه- کنگاور، سه راهی نهاوند- نهاوند، سه راهی نهاوند- هرسین و بیستون- صحنه عملیات برف روبی و شن و نمک پاشی انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.