سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از سایت گردشگری همدان

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از رونمایی سایت گردشگری همدان خبر داد.

علی خاکسار معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه  سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از سایت گردشگری استان همدان رونمایی خواهد شد، افزود: تفاوت اساسی این نمایشگاه با دوره‌های گذشته، برپایی همزمان نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی تهران است.

او با اشاره به اینکه استان‌ها تمام ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی خود را در این نمایشگاه شرکت می‌دهند، افزود: برای حضور قدرتمند گردشکری استان همدان در نمایشگاه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

خاکسار با بیان اینکه غرفه استان همدان با ۲۴۰ متر فضا و با طراحی و چیدمان مطلوب در نمایشگاه حضور دارد، خاطرنشان کرد: این غرفه در سالن خلیج‌فارس که در واقع پرترددترین سالن نمایشگاه است، در کنار بهترین برند‌های گردشگری کشور قرار دارد.

او اظهار داشت: خوشبختانه با مشارکت مطلوب تأسیسات گردشگری، شرکت سیاحتی علیصدر، جامعه هتلداران، شرکت سیاحتی گنجنامه، مجموعه شهربازی ارم، شهرداری شهر‌های جهانی ملایر، تویسرکان و لالجین غرفه استان همدان شکل می‌گیرد و فرصت خوبی برای معرفی گردشگری همدان به گردشگری کشور خواهیم داشت.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.