سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید صلاحیت ۱۷۱ داوطلب نمایندگی در مازندران

صلاحیت ۱۷۱ داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در مازندران تایید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدی دبیر ستاد انتخابات استان مازندران ،گفت: شورای نگهبان اسامی ۱۷۱ داوطلب نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان مازندران اعلام کرد که این اسامی به فرمانداری‌های ۹ حوزه انتخابیه استان ابلاغ شد.

او افزود: تبلیغات کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۴ امشب آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفند ادامه خواهد داشت.

محمدی از کاندیدا‌ها و طرفدارانشان خواست با عمل و تمکین به قانون، ستاد انتخابات را در برگزاری باشکوه انتخاباتی سالم و پرشور همراهی کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان مازندران گفت: مکان‌های مشخصی از طرف فرمانداری و شهرداری‌ها در شهر‌ها برای تبلیغات و نصب عکس و پوستر در نظر گرفته شده که کاندیدا‌ها و طرفدارانشان موظف هستند در آن مکان‌ها تبلیغات کنند و از تبلیغات در مکان‌ها و معابر عمومی و خصوصی دیگر پرهیز کنند.

محمدی ادامه داد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اندیشیده شده و انتظاار از مردم انقلابی و مومن استان این است که روز ۲ اسفند نیز با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام کنند.


بیشتر بخوانید: ۲ میلیون و ۳۴۳ هزار نفر واجد رای دادن در مازندران
بیشتر بخوانید: توزیع تعرفه‌ها و اقلام انتخاباتی تا چند روز آینده در مازندران


انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.