سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تره بار مستقیم از اتحادیه‌های تولید میوه و سبزیجات وارد می‌شود

مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: میوه و تره بار به صورت مستقیم از اتحادیه‌های تولید میوه و سبزیجات وارد استان می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ذبیح الله غریب مدیرکل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای دستور استاندار و تصمیم کمیته تنظیم بازار استان برای حذف دلالان و واسطه گران در سطح استان و شهرستان، اولین میدان میوه و تره بار در بازارچه ولیعصر شهرکرد برای رفاه حال همشهریان افتتاح شد.

او افزود: میادین دیگر از جمله میدان غرب شهرکرد هم در حال آماده سازی و تهیه مقدمات جهت فعالیت است که به زودی با همکاری میادین میوه و تره بار و شهرداری شهرکرد افتتاح می‌شود.

غریب اضافه کرد: محصولات به صورت مستقیم از اتحادیه‌های تولید میوه و سبزیجات وارد استان می‌شود و اغلب میوه‌های وارد شده از استان‌های کرمان، فارس، هرمزگان و مازندران است.

او ادامه داد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار، قیمت عرضه هر کیلوگرم پرتقال ۳۶ هزار ریال، هر کیلوگرم سیب درختی قرمز ۳۷ هزار ریال، سیب درختی زرد ۳۹ هزار ریال، هر کیلوگرم سیب زمینی و گوجه فرنگی ۲۲ هزار ریال، هر کیلوگرم خیار ۱۱ هزار ریال و هرکیلوگرم پیاز ۴۲ هزار ریال در این میادین عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.