سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ قهرمانان آسیا/ سایت AFC: سپاهان کار خود را چشمگیر شروع کرد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تمجید از تیم فوتبال سپاهان ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  امروز (سه شنبه) در ادامه بازی‌های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ تیم فوتبال سپاهان ایران مهمان تیم العین امارات بود که موفق شد با نتیجه پُرگل چهار بر صفر از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی از این بازی نوشت: تیم فوتبال سپاهان ایران، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را چشمگیر و عالی آغاز کرد و روز سه شنبه در گروه D العین امارات را در ورزشگاه همزه بن زاید ۴ بر صفر شکست داد.

سپاهان با تک گل  محمد محبی نیمه اول را با پیروزی به پایان رساند، در حالی که گل‌های کی روش استنلی برزیلی، سروش رفیعی و محمد طیبی پیروزی قاطع آن‌ها را در نیمه دوم رقم زد.


العین، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۳، در این بازی بی روحیه بود.  در ادامه این گزارش به تشریح نحوه  به ثمر رسیدن ۴ گل زردپوشان اصفهانی پرداخته شده است.

در هفته دوم این رقابت ها، سپاهان با تیم السد قطر رو به رو خواهد شد، در حالی که العین امیدوار است که با کسب نتیجه لازم مقابل النصر عربستان سعودی به بازی‌ها بازگردد.

گفتنی است گل های سپاهان را محمد محبی در دقیقه ٣٨، کی روش استنلی در دقیقه ۴۶، سروش رفیعی دقیقه ۵۲ و محمد طیبی دقیقه ۷۷ به ثمر رساندند.


بیشتر بخوانید:چالش کرونا به لیگ قهرمانان آسیا رسید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.