سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی استودیو هلال جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه

«استودیو هلال» جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به منظور انعکاس مؤثر فعالیت‌های این جمعیت در بین مردم به بهره برداری رسید.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزین معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این افتتاح استودیو گفت: با توجه به اینکه جمعیت هلال‌احمر ماموریت‌های مهم، حرفه‌ای و تخصصی قابل توجهی را در کشور بر عهده دارد، لذا حفظ ارتباط آن با مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر اندازه این نهاد به مردم نزدیکتر باشد، خدمات بهتری را ارائه خواهد کرد.

او با اشاره به ضرورت فعالیت استودیو هلال عنوان کرد: اطلاع رسانی فعالیت‌های جمعیت هلال احمر از طریق استودیو هلال و روابط عمومی، جذب داوطلبان و علاقه‌مندان را نیز به دنبال خواهد داشت و امیدواریم همین امر سبب توسعه فعالیت‌های هلال‌احمر جهت دستیابی به جامعه‌ای ایمن و تاب‌آور باشد.

مدیر عامل هلال احمر استان با بیان اینکه بخش مهمی از فعالیت‌های هلال‌احمر آموزش همگانی است، افزود: بر اساس ظرفیت‌های جدید ایجاد شده در هلال‌احمر استان برای توسعه آموزش همگانی نیاز بود بستری برای ارائه مستمر آموزش‌های همگانی ایجاد شود که در این زمینه استودیو هلال نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.