سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره ۳۷۵ شهید والامقام و مجلس چهلم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در بناب

یادواره ۳۷۵ شهید والامقام و مجلس چهلم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بناب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یادواره ۳۷۵ شهید والامقام و مجلس چهلم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بناب برگزار شد.

حجت الاسلام ولایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شمال غرب کشور در این مراسم با بیان اینکه انقلاب موجب ایجاد ساختار و نظام اسلامی در این کشور شد، گفت: امام خمینی (ره) بنیان گذار این انقلاب تمام تلاش و سعی خود را براین داشت تا کشوری با تکیه بر قوانین اسلامی و مستقل در جهان ایجاد کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شمال غرب کشور با تاکید براینکه مسئولان و دولت مردان کشور میبایست انقلابی و جهادی باشند،افزود: با توجه به روحیه مردم و اهداف انقلاب اسلامی اگر مسئولی روحیه جهادی، انقلابی و اسلامی نداشته باشد نمیتواند کار‌های محول شده به خود را به درستی انجام بدهد و بار از دوش مردم بردارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شمال غرب کشور با اشاره به نقش مهم سردار سلیمانی در امنیت منطقه و مبارزه با تروریسم گفت: سردار سلیمانی در اکثر مواقع نقشه‌های شوم آمریکا از جمله داعش را نابود کرد که همین امر باعث شد آن‌ها در اقدامی ضد بشری این چهره برجسته اسلامی را به شهادت برسانند.

او در پایان با اشاره به پیشرفت کشور در تمام عرصه های علمی نظامی و سیاسی و ... گفت: قبل از انقلاب ایران کشوری کاملا وابسته به تمدن غرب بود، اما امروز به برکت انقلاب این کشور از قدرت‌های برتر جهان محسوب می‌شود و سایر کشور‌ها به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران احترام میگذارند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.