سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خون بها حاج قاسم سلیمانی، اخراج آمریکا از منطقه است/مجلس یازدهم در طراز حاج قاسم باشد

مسئول قرارگاه بصیرت و لشگری عمار گفت: ۲۲ بهمن ماه یوم الله است که یک ملت با دست خالی توانست ابرقدرتی را از ایران خارج نماید و هر سال این حماسه باشکوه در تمام نقاط ایران با حضور حماسی مردم تکرار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام مهدی طائب مسئول قرارگاه بصیرت و لشگری عمار در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ در جمع راهپیمایان سرخسی که در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد، گفت: امروز چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و این خودش یوم الله است.

او ادامه داد: هر ضربه‌ای که دشمن در برابر نظام اسلامی میخورد از اشتباهات تصمیمی استکبار است.

مسئول قرارگاه بصیرت و لشگری عمار با اشاره به انتقال امام خمینی (ره) از فرانسه به ایران اسلامی گفت: آخرین سفیر اسرائیل در ایران در کتابی با عنوان "خاطرات من" نوشته است که کارتل اشتباهاتی داشت و یکی از آن اشتباهات این بود وقتی امام خمینی از فرانسه به ایران در حال انتقال بودند هواپیما را ساقط نکرد.

حجت الاسلام طائب افزود : خلبانی که امام خمینی (ره) را منتقل کرد شخصی مسیحی بود و می‌دانست چه شخصیت مهمی در هواپیما حضور دارند و در حالی که تمامی هواپیما‌ها از سمت شرق به غرب در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین می‌نشینند، اما این خلبان از سمت غرب فرودگاه مهرآباد پرواز را هدایت و در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست و امام به سلامت به میهن اسلامی بازگشتند.

او تصریح کرد: خون بهای شهادت حاج قاسم سلیمانی، اخراج آمریکا از منطقه است و پس از شهادت ایشان، سپاه پاسداران در پاسخ به این ترور ناجوانمردانه، پایگاه عین الاسد را موشک باران و انتقام سخت گرفته شد.

مسئول قرارگاه بصیرت و لشگری عمار گفت: حاج قاسم جلوه حضور ما در منطقه بود و ترامپ با اشتباه محاسباتی سردار دل‌ها را به شهادت رساند، اما وقتی پایگاه عین الاسد مورد اصابت موشک قرار گرفت نه تنها مقابله نکرد بلکه قادر نیستند تعداد سربازان و آمار کشته هایشان را در این پایگاه به مردم خودشان اعلام نمایند و آمریکا در ضعف و درماندگی است.

حجت الاسلام طائب افزود: اگر بخواهیم خون بهای حاج قاسم را نابودی آمریکا قرار دهیم باید مجلسی بسازیم که در شان و طراز حاج قاسم باشد.

انتهای پیام//م. ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.