سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۱۲۰۰ نفر از خدمات کاروان‌های سلامت در کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی بیش از ۱۲۰۰ نفر از خدمات پنج کاروان سلامت و امید در استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: در روز‌های پایانی ایام دهه فجر سه کاروان سلامت و امید در شهرستان‌های رفسنجان، بافت و راین برگزار شد که بیش از ۱۲۰۰ نفر از خدمات ارائه شده این کاروان بهره‌مند شدند.

او با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی، سلامت و حمایتی ارائه شده در این کاروان‌ها افزود: ارزش ریالی خدمات ارائه شده ۱۳ میلیون تومان است.

او عنوان کرد: همچنین ۲۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت و امید در روستای اسماعیل آباد نوق رفسنجان هم بهر‌ه مند شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به همکاری خانه هلال روستای اسماعیل آباد در این برنامه گفت: قریب به ۲۰۰ نفر از خدمات کاروان سلامت و امید در روستای اسماعیل آباد نوق رفسنجان به مناسبت دهه فجر بهره‌مند شدند.

فلاح بابیان حضور چهار پزشک متخصص داخلی، عمومی، ماما، روانشناس و مشارکت تیم سحر در این کاروان، افزود: ویزیت و توزیع داروی رایگان و همچنین ارائه برنامه‌های ورزشی، هنری و آموزشی از جمله خدمات ارائه شده به اهالی این روستا است.

او با اشاره به اینکه ارزش ریالی خدمات ارائه شده در این کاروان ۱۱ میلیون تومان است، ادامه داد: همچنین ۳۰ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی کاروان سلامت در روستای عنبروتک به مناسبت ایام دهه فجر بهره مند شده اند.

فلاح گفت: این پروژه با هدف کمک رسانی در حوزه بهداشت و درمان در مناطق کمتر توسعه یافته در راین اجرا شده است.

او با اشاره به توزیع داروی رایگان در این کاروان افزود: ارزش ریالی خدمات ارائه شده در این روستا یک میلیون تومان است.

فلاح از اجرای کاروان سلامت در منطقه عشایری چاه زاغ از توابع خَبر با مشارکت جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی شهرستان بافت به مناسبت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر دادو بیان کرد: کمک به بهداشت و ارتقاء سطح سلامت افراد نیازمند در مناطق کمتر توسعه یافته را از اهداف برگزاری این کاروان سلامت است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: یک هزار نفر در این طرح از خدمات ایستگاه سلامت و دارویی به ارزش اعتبار یک میلیون تومان بهره‌مند شدند.

منطقه عشایری چاه زاغ از توابع خبر در ۱۲۰ کلیومتری شهرستان بافت واقع شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.