سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهل و یک سال ایستادگی ؛

۲۲بهمن فرصتی برای نگاه به استقلال، عزت و ازادی انقلاب اسلامی ایران

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور گفت: ۲۲بهمن فرصتی برای نگاه به استقلال، عزت و ازادی انقلاب اسلامی است که برایش تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در سخنرانی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران سرنوشت ملت های وابسته را دیده اند و می  بینند در حالی که ایستادکی انقلاب اسلامی مدیون تدابیر حکیمانه رهبری است.

او با اشاره به اینکه اراده خداوند متعال بر پیروزی حق بر باطل و تحقق ارمان‌های انقلاب اسلامی توسط یک فقیه منحصر به فرد است افزود: در چهل سال دشمنان اسلام از هیچ توطئه‌ای دست برنداشتند.

سردار سرتیپ رمضان شریف ادامه داد: در این چهل سال انقلاب اسلامی امریکا را شکست داده و صهیونیت‌ها را کوچک کرده و ان‌ها در دیواری محصور شده منتظر انتقام ما هستند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور با اشاره به شهادن شهید مقاومت سردار سپهد سلیمانی گفت: ان‌ها با ترور سردار ولایت و سردار دل‌ها اشتباه بزرگی انجام دادند چرا که ترور قاسم سلیمانی هیمنه شما را از جهان اسلام جمع خواهد کرد.

او گفت: سردار سلیمانی شخصیتی بود که در ولایت ذوب بود و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به اقدامات صادقانه سردار سلیمانی بود که امروز او قهرمان ملی ما است.
 
سردار شریف ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جغرافیای اسلام صد‌ها سردار سلیمانی تربیت کرده اند و ما با تدبیر و ذکاوت رهبر انقلاب نشان دادیم بر دشمن در حوزه تکنولوژی و بسیاری دیگر از حوزه ها برتری داریم و حال آیا نمی‌توانیم در حوزه معیشت هم اقداماتی موثر انجام دهیم؟

او با اشاره بهتحریم‌های آمریکا در چهار سال اخیر افزود:  اگر یک دهم آن تحریم ها را علیه یک کشور دیگر انجام می‌داد حاکمیت آن کشور سقوط می‌کرد اما ما به لطف خدا و برکت حضور مدیران جهادی بر مشکلات فائق می‌آئیم. 
 
سردار شریف گفت: دشمن می‌خواهد تصویر غیر واقعی از جمهوری اسلامی به جوانان نشان دهد، اما لازم است منصفانه فکر کنید که دشمن از ما چه می‌خواهد، آن‌ها می‌خواهند مجددا آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها به این سرزمین مقدس برگردند و هراس دارند کشور ما برای سایر کشور‌ها الگو شود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین خطاب به دشمنان گفت: شما برای تأمین امنیت اسرائیل به منطقه آمدید و بعد معامله قرن را به صهیونیست‌ها هدیه دادید، اما امت اسلام به برکت خون شهدای فلسطین و فرزندان جبهه مقاومت، جبهه اول مقاومت را از شما پس خواهد گرفت و شاهد برپایی نماز در بیت المقدس خواهید بود.

 او با اشاره به اینکه مردم ایران از هر گروه سیاسی نشان دادند بسیار بصیرتر از آن هستند که دشمن فکر میکند اظهار کرد: با صدای بلند اعلام میکنیم در حوزه امنیتی دفاعی ن قدرت های جهان  نمی توانند به ملت و هواداران و مرزهای انقلاب اسلامی نگاه چپ کنند.

قطع نامه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن

در این قطعنامه آمده است: ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حماسی ۲۲بهمن، با حمد و سپاس ذات اقدس احدیّت جلّ و علا، به پاس این توفیق الهی و درود به روح پرفتوح احیاگر اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و ارواح طیبه شهدا، بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام، شهید ابومهدی المهندس، با بانگ رسای توحیدی الله اکبر – خامنه‌ای رهبر و فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و انگلیس حمایت شان را اعلام می‌کنیم:

1.-ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های منیع نهضت الهی امام راحل و تجدید عهد و بیعت با مقتدای عظیم الشان امت اسلامی حضرت ایت الله خامنه ای، ایمان و غیرت دینی، انقلابی گری، ولایتمداری، مقاومت، حفظ وحدت و انسجام ملی و تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری و تحقق عملی مفاد بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب اسلامی را موجب تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی و عزت و کرامت روزافزون ایران اسلامی می‌دانیم.

۲-عزم جدی برای انتقام سخت شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ اسلام ابوالمهدی المهندس و یاران همرزمشان از شیطان بزرگ آمریکای تروریست را مطالبه همگان دانسته و با آمادگی کامل برای هر نوع مقاومت و جانفشانی در این طریق الهی و هشدار قاطع به جنایت پیشگان آمریکایی-صهیونیستی، اعلام می‌کنیم تا اخراج کامل اشغالگران مفسده برانگیز آمریکایی از منطقه غرب آسیا و محو رژیم جعلی کودک کش از پای نخواهیم نشست.

۳-نقص عهد پی در پی و خروج یک جانبه و مستکبرانه از معاهدات بین المللی از جمله توافق نامه برجام، گواه مستدل و منطقی بر چرایی بی اعتمادی مطلق به آمریکای جهان خوار و هم پیمانان اروپایی آن بوده و اقدام ننگین رئیس جمهور پست و حقیر ایالات متحده در ترور ناجوانمردانه سرداران بزرگ جبهه مقاومت را اثبات کننده تروریست دولتی بودن هیأت حاکمه ام الفساد قرن، امریکا دانسته، هر نوع زمزمه شوم و ذلت بار مذاکره با مصداق اتم استکبار، قاتل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دشمن شماره یک بشریت و دلبستن به بیگانگان را شدیدا محکوم می‌کنیم.
۴-توطئه احمقانه و خبیثانه امریکایی-صهیونیستی موسوم به «معامله ننگین قرن» که به توفیق الهی و مقاومت مسلمانان و ازادیخواهان جهان از هم اکنون به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، قبل از مرگ ترامپ خواهد مُرد را محکوم و تداوم حمایت همه جانبه از جبهه با صلابت مقاومت اسلامی، خاصه مردم ستمدیده و شجاع فلسطین و آرمان قدس شریف تا محو کامل رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی را خواهانیم.

۵-برگزاری انتخابات پرشور را مظهر عظمت و پشتوانه امنیت ملی و مصداق عینی جمهوریت نظام مقدس اسلامی دانسته، تمامی هم میهنان بصیر و دشمن شناس واجد شرایط رای را به هوشیاری در برابر سیاه نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با ویژگی تدین، انقلابی گری، ولایتمداری، تفکر بسیجی و جهادی، ضدفساد و خادم صدیق مردم و نظام دینی بودن از بین نامزد‌ها را با هدف عمل به وظیفه شرعی، انقلابی و ملی در مقطع حساس کنونی، و تشکیل مجلس قوی لازمه تقویت مولفه‌های قدرت اسلامی، حل اساسی مشکلات و عبور عزتمندانه از این پیچ تاریخی دعوت می‌کنیم.

۶-هوشیاری همگان در برابر نفوذ نااهلان در ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری، همت جهادی و اهتمام جدی مسئولین برای پاسخگویی صادقانه و عملی به مطالبات به حق مردم به ویژه در زمینه اشتغال، ازدواج جوانان، معیشت، مبارزه با تورم و گرانی افسار گریخته، تحقق عینی اقتصاد مقاومتی با رونق تولید، ایستادگی و مقاومت شجاعانه در برابر نظام سلطه و پرهیز مطلق مقامات کشوری به ویژه دولتمردان از هرنوع حاشیه سازی را مصرانه خواهانیم.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.