سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهل و یکسال ایستادگی:

راهپیمایی باشکوه مردم ولایت مدار نایین در چهل و یکمین شکوه مقاومت

مردم شهرستان نایین بار دیگر برگ زرینی از حضور سبز و پرشکوهشان را در تاریخ ۴۱ ساله ایران اسلامی رقم زدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مردم ولایتمدار نایین با هوشمندی خویش مشت محکمی بر دهان تهدید دشمنان ایران زدند و حماسه باشکوه دیگری آفریدند.

۲۲ بهمن ماه امسال نیز، مردم نایین با عزمی راسخ و مصمم‌تر از هرسال حضوری گسترده‌ی خویش را به رخ دشمنان ایران کشیدند تا اراده پولادین خویش را در برابر تهدید‌های پوچ دشمنان این مرز و بوم به نمایش گذاشته و نشان دهند هراسی از صحبت‌های خام و نقشه‌های تو خالی آن‌ها ندارند.

مردم شهر آیت الله نایینی تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از پیر و جوان، کوچک و بزرگ، مسئول و غیر مسئول، زن و مردم با اتحادی مثال زدنی با شکوهی غیر قابل توصیف در زیر بارش باران و رحمت الهی با روحیه‌ای انقلابی حضور یافتند تا پایبندی خویش را به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق دوباره با خون شهدای انقلاب جلایی تازه دهند.

در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم نایین که بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده بودند ضمن پاسداشت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران عهد و پیمانی دوباره با شهدای انقلاب اسلامی ایران بستند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.