سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن مردم لرستان در چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی+ تصاویر

مردم ولایی و مومن لرستان امروز سه شنبه ۲۲ بهمن ۹۸، چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب خاطره انگیز خود را در سرمای نسبی هوا جشن گرفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مردم لرستان در خرم آباد و سایر شهرها، بخش‌ها و حتی روستا‌ها با وجود برودت هوا و کاهش دمای محسوس از ساعات نخست در وعده گا‌های مشخص شده گرد هم آمدند تا برای چهل و یکمین بار سالگرد غلبه شان بر سلطه و استکبار را جشن بگیرند.

اینجا در لرستان گرمای دل مردم ولایی بر سردی هوا غالب شده و مشت‌های گره شده آنان است که فریاد خونخواهی و استکبار ستیزی را از اعماق دل‌های آگاهشان برآورده است تا دنیا بدانند ایران اسلامی با وجود مشکلات ، اما همچنان استوار در مسیر رو به پیشرفت و استقلال گام بر می‌دارند.

امروز اقشار مختلف لرستان با هر نگاه و سلیقه‌ای یک صدا " ایران من" شده اند و قلب هایشان به یاد سردار دل‌ها می‌تپد تا بگویند آنچنان که با قدرت و صلابت پیش می‌روند یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تا ابد در دل دارند و به یاد او است که اینچنین امروز ایران اسلامی وحدتی مضاعف است.

امروز روز مقاومت مردم ایران در برابر اجحاف و تحریم‌های ظالمانه‌ای است که آمریکا و ایادی استکبار به این ملت شریف روا داشته اند و مردم با حضور در جشن ۴۱ انقلاب اسلامی نشان داده اند هرگز با خون شهدای خود از جمله سردار دل‌ها و هزاران شهید گلگون کفن معامله نخواهند کرد.

امروز پیش آزمون بزرگی برای روز دوم اسفندماه است تا مردم ولایی لرستان همچنان که جشن انقلابشان را در سرمای زمستان برپا کرده اند بار دیگر با تمرین دموکراسی و حضور در انتخابات به جهان ثابت کنند ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه است که در ایران اسلامی حرف اول را می‌زند.

هم چنین وزیر اطلاعات پایان این مراسم در جمع مردم خرم آباد سخنرانی کرد.

 

عکاس: سعیده دریکوند

انتهای پیام/ر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.