سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح دومین پایگاه اورژانس شهری امیرکلا بعد از ۱۸ سال

به مناسبت دهه مبارک فجر دومین پایگاه اورژانس شهری امیرکلا بابل بعد از ۱۸ سال افتتاح شد.

ابوالقاسم لعلی رئیس اورژانس بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:پایگاه شهری کمربندی امیرکلا به عنوان سیزدهمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی (۱۱۵) شهرستان بابل به مناسبت دهه فجر با حضور جمعی از مسولان افتتاح شد.

او افزود: براساس برنامه عملکردی ابلاغی سازمان اورژانس کشور و با توجه به حادثه خیز بودن کمربندی امیرکلا، این پایگاه با همراهی صمیمانه شهرداری و شورای شهر امیرکلا به عنوان اسکان موقت تا ساخت پایگاه، در کنار ساختمان آتش نشانی شهر امیرکلا واقع در کمربندی امیرکلا افتتاح گردید.

لعلی گفت: این پایگاه به عنوان پایگاه دوم شهر امیرکلا و چهارمین پایگاه شهری شهرستان بابل است که بعد از ۱۸ سال به پایگاه‌های شهری افزوده می‌شود.

رئیس اورژانس بابل افزود: با حمایت‌های سازمان اورژانس کشور و پیگیری‌های انجام شده، در امسال بیشتر پایگاه‌های شهرستان بابل مجهز به آمبولانس‌های صفر و مجهز به بروز‌ترین امکانات درمانی جهت ارائه خدمت بهتر به مردم شریف شهرستان بابل شده اند.

او با اشاره به اشاره به نقش والای خیران سلامت در احداث پایگاه‌های اورژانس و قدردانی از آنان با توجه به اینکه تمامی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی رایگان و در خدمت به مردم است، خواستار ورود جامعه خیران در منطقه شهری بابل با توجه به کمبود پایگاه‌های شهری جهت اهدای زمین و ساخت و تامین هزینه‌های مرمت پایگاه‌ها و نوسازی آمبولانس‌ها شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.