سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه فجر فارس:

اقتدار و عظمت ملت ایران بار دیگر در ۲۲ بهمن به نمایش درآمد

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: حضور پُرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نویددهندۀ حضور گسترده مردم مومن و انقلابی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه حضور در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن شیراز ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امروز و در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بعنوان یکی از اصلی‌ترین نماد‌های پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب اسلامی شاهد حضور گسترده مردم هستیم که افتدار و عظمت ملت ایران را بار دیگر برای جهانیان به نمایش درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم تجدید بیعت با شهدا و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است، گفت: حضور پُرشور نسل نوجوان و جوان کشور و آحاد مردم با سلایق مختلف در این راهپیمایی گُواه سَرزندگی و حرکت رو به پیشرفت انقلاب اسلامی بوده و برای دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا دارای یک پیام کوبنده و بازدارندگی است.

فرمانده سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: بدون شک راه و آرمان این شهید والامقام که اُسوه " بصیرت، انقلابی گری و ایثار " است برای همیشه در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ثبت شده و هرگز از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

او تصریح کرد: مطالعه زوایای مختلف شخصیت و سَبکِ زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین راه برای شناخت و درکِ مولفه‌های انقلابی گری و مدیریت بسیجی و جهادی است.

سردار غیاثی با بیان اینکه این حضور با شکوه نوید دهندۀ حضور گسترده مردم مومن و انقلابی در انتخابات مجلس است، گفت: تمام زمینه‌ها برای برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور گسترده مردم مومن و انقلابی استان فارس در این عرصه مهم و اساسی برای کشور، فراهم شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.