سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت تهران:

حضور در انتخابات ۲ اسفند تکمیل راهپیمایی ۲۲ بهمن است/ معامله قرن جنایت دیگر ترامپ است

آیت الله خاتمی گفت: حضور در انتخابات ۲ اسفند تکمیل کننده راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه چهل سال است که امت ما در سراسر کشور در بیش از ۵۲۰۰ شهرستان و شهر و بخش راهپیمایی می کنند گفت: این فجر، فجر سلیمانی است.

آیت الله خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری و سخنران مراسم راهپیمایی بیست و دو بهمن ماه در جمع راهپیمایان کرمان با قدردانی از این گام‌های خداپسندانه گفت:این گام ها مصداق عمل صالح است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه راهپیمایی امسال سه خصوصیت دارد که از تمام راهپیمایی‌های ۴۰ سال گذشته متفاوت تر است گفت:این راهپیمایی ها در حقیقت در ادامه بدرقه های جانانه این ملت از شهید خود فرزند دیار شهید سلیمانی است.

او افزود: این تجلیلی که از این شهید در زمان تشییع شد در تهران ۷ میلیون نفر در کرمان که جمعیت  سه میلیون نفری در بدرقه آمدند در قم در اهواز در هر جایی از کشور اگر این پیکر می رفت همین اجتماعات میلیونی بود.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: مسئله حاج قاسم مسئله یک مکتب است از ساعت شهادتش مقام معظم رهبری پیام داد و به هر مناسبتی هم این چهل روز مقام معظم رهبری از شهید سلیمانی یاد کرد که معناش این است که این مکتب باید بماند.

او گفت: یاد شهید سلیمانی یعنی یاد اخلاص،یاد کار برای خدا ویاد شهید سلیمانی یاد ولایتمداری است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه را که بر قبر این شهید ثبت شده و  شهید به آن عشق می ورزید سرباز ولایت بودن است و تاکید داشت بر روی قبرش عنوان سردار نوشته نشود .

آیت الله خاتمی تاکید کرد : ۲۴ سالش بود لباس جهاد پوشید و تا ۶۴ سالگی لباس رزم را در نیاورد.

او تصریح کرد: جوانان و نوجوانان بدانند آمریکا در پی خاورمیانه بزرگ بود تا همه کشورها در مشتش باشند و آن کسی که نگذاشت خواب آمریکا تحقق یابد شهید سلیمانی بود.

آیت الله خاتمی افزود: آمریکا شیوه عجیبی به کار برد برنامه چیده بودند که به روشهای مختلف او را به شهات برسانند و از کشورهای مختلف کمک گرفتند ، کینه داشتند زیرا این شهید آمریکا را ناکام گذاشت.

او با اشاره به اینکه آمریکائی ها گفته بودن اخراج داعش از موصل سی سال طول می کشد افزود: اما این فرزند مقاومت کلک داعش را در سه سال کند و این وحدت را تحقق داد.

آیت الله خاتمی بااشاره به اینکه سردار سلیمانی در پای انقلاب با هیچ کس معامله نکرد و در خط امام و انقلاب ایستاد افزود: یاد حاج قاسم یاد نفرت دیرینه از استکبار است که با رفتارش مشخص کرد، یاد او یاد احیاء فرهنگ شهادت است او شعار نمی داد و بی صبرانه در پی شهات بود،یاد حاج قاسم یاد خستگی ناپذیری بود، یاد حاج قاسم یاد دلسوزاندن برای مردم و محرومین است.

او گفت: دومین ویژگی اختصاصی برای چهل و یک امین سال پیروزی انقلاب این است که این مردم عزیز ده روز دیگر انتقام دیگری در عرصه حضور دارند ،مومنین در هر صحنه‌ای که حضورشان واجب است حضور می‌یابند ،حضور در انتخابات ۲ اسفند تکمیل این راهپیمایی است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در کنار صندوق های رای باشکوه حاضر بشوید و این مهم تکمیل کننده تشییع باشکوه سردار است افزود: حضور مجدد یعنی رای مجدد آری به نظام جمهوری و تقویت نظام و انقلاب ،یکی از عرصه های قوت نظام حضور باشکوه است ،حضور یعنی بیعت با نظام ، امام ، ولایت و شهیدان و خونها پاکشان چیزی که دشمنان نمی خواهند.

او با اشاره به اینکه هر کس نماز می خواند باید در انتخابات شرکت کند گفت: حضور در انتخابات حق است و تکلیف با حضور خودتان سرنوشتتان را تعیین کنید و این حق تکلیف برای نظامی است که  با خون  ۳۰۰ هزار شهید جان گرفته است.

سخنران مراسم بیست دوم بهمن در شهر کرمان افزود:حضور در انتخابات ناکارآمد گذاشتن توطئه های دشمنان است،دشمنان در فضای مجازی التماس می کنند پای صندوق ها نیایید.

او گفت: من نصیحت می کنم  آگاهانه و ناآگاهانه در زمین دشمن بازی نکنید و  انتخابات را تحریم نکنید زیرا  این بازی در میدان دشمن است و به فضل خداوند با حضور شکوهمند دشمنان را ناکام خواهید گذاشت،حضور در انتخابات مانور مردمی بودن نظام است،باید حاضر شد زیرا عقل می گویدو اصلح را انتخاب کنید.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: انتخاب اصلح در انتخابات یعنی انقلابی ترین ، ولایت مدارترین کسی  که شیفته خدمت است نه تشنه قدرت کسی که وقتی در مجلس وارد شد منافع مردم را ببیند کسی  که مدیریت جهادی داشته باشد و با طرح و برنامه هایش گره از کار بردارد.

او ادامه داد:حضور تقویت قانونمداری است و رکن پیشرفت کشور قانون است و با قانون مداری است که موفق می شویم .
 
آیت الله خاتمی تصریح کرد: تخریب شورای نگهبان بی تردید حرکتی ضد انقلابی و موافق با خواست دشمنان است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری آخری تفاوت بین ۲۲ بهمن ۹۸ با بقیه موارد آن را  در عرصه بین المللی دانست و گفت: یک جنایت بزرگ به عنوان معامله قرن است، جنایت بزرگی که از سوی ترامپ صورت گرفت،۷۰ سال قبل فلسطین توسط این جنایتکاران اشغال شد،قبله اول مسلمین را به عنوان پایتخت رژیم غاصب اعلام کرده و گفته بودند این سرزمین ملک شما نیست ،این معامله در جهان جایی ندارد.

اوافزود: تمام قبایل فلسطینی متحدند و این معامله متولد نشده مرده است و جان نخواهد گرفت در این طرح جنایتکارانه مسئول اصلی و مستقیم ایجاد آن ترامپ است.

آیت الله خاتمی ادامه داد : این معامله چیزی جز یک جنایت و خیانت به ملت‌ها نیست وای به حال دولت‌های اسلامی که صهیونیست‌ها صحنه گردانش باشند ،راه آن است که جهان اسلام علیه این طرح بایستند و بپا خیزند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در تمام جهان بپیچد.

او افزود: راه حل عادلانه مسئله فلسطین آن است که جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است و آن مراجعه به آراء مستقیم مردم فلسطین است با هر عقیده و گرایشی و هر فلسطینی یک رای دارد و این طرح کاملا منطقی و عقلانی است.

آیت الله خاتمی در پایان گفت: صمیمانه از تک تک شما قدردانی می کنم روز، روز ملی است و همه آمدند و این وحدت ستودنی است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.