سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور؛

با فعال کردن پایگاه‌های بسیج در مساجد دسیسه‌های دشمن برملا می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: با فعال کردن پایگاه‌های بسیج در مساجد دسیسه‌های دشمن برملا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در آیین افتتاح طرح‌های سازندگی سپاه در شهرستان کیار و رونمایی و نامگذاری میدان ورودی شهر دستنا به نام سردار شهید سلیمانی گفت: با فعال کردن پایگاه‌های بسیج در محله ها، مساجد و تغییر رویکرد فعالیت‌های بسیج می‌توان دسیسه دشمن را برملا کرد.

او افزود: با فعال ساختن پایگاه‌های مقاومت محلی در مساجد، می‌توان بیش از ۵۴ هزار محله اسلامی را هدفگذاری کرد تا مردم بتوانند با حضور در مساجد و پایگاه‌های بسیج مشکلات را پیگیری کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن بر علیه نظام اسلامی جنگ اقتصادی و فرهنگی را آغاز کرده است اضافه کرد: دشمن با ترویج سبک زندگی غربی در بین جوانان و بی ثباتی در اقتصاد به دنبال ضربه زدن به نظام است.

او ادامه داد: هوشیاری و بیداری مردم و همراهی مردم با مسئولان نظام باعث می‌شود دشمن این آرزو را به گور برده و در ناکامی دسیسه‌های خود باقی بماند.

سلیمانی گفت: رویکرد بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب که بهمن سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد یک چشم‌انداز بلند و راهبردی در مقابل ملت ایران وجوانان قرار داده است.

او افزود: خطاب این بیانیه ملت ایران و جوانان هستند و دعوت از جوانان برومند برای میدان داری و هدف متعالی این بیانیه تحقق جامعه پردازی است که در این راستا بسیج و تشکل‌های مردمی به عنوان اصلی‌ترین مخاطبان این بیانیه هستند.

سلیمانی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب این ضرورت را ایجاد می‌کند، که بسیج برنامه‌های خود را بر اساس اهداف بیانیه به روزرسانی کند.

او ادامه داد: فعالیت‌های بسیج باید در راستای وعده اسلامی، تحقق سبک زندگی اسلامی و تحکیم زندگی اسلامی باشد که در این راستا ۱۰ مؤلفه برتر شناسایی شده است.

سلیمانی گفت: تقویت نماز، فعالیت‌های قرآنی در مساجد، رسیدگی به مستمندان، توجه به آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از گسترش آسیب اجتماعی، ترمیم آسیب‌های اجتماعی، ترویج ازدواج آسان، از مؤلفه‌های است که باید از سال آینده در مساجد اجرا شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.