سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم یزد برای خلق حماسه‌ای دیگر آماده اند

مردم یزد در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همزمان با چهلم سردار دل‌ها با حضور باشکوه خود، ایستادگی و عزت ایران را به جهانیان اعلام می‌کنند.

سعید زارع دبیر ستاد دهه فجر استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهر یزد از ساعت ۹ صبح با حضور پرشور مردم ولایتمدار یزد از میدان آزادی، خیابان فرخی، میدان شهید بهشتی، خیابان امام خمینی، چهار راه شهدا، تکیه امیرچخماق یزد با تجمع شرکت کنندگان ادامه دارد.

اوبا بیان این که راهپیمایی امسال در بیش از ۹۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود، افزود: قرائت قطعنامه، برگزاری چند برنامه فرهنگی و هنری متنوع و شاد از دیگر برنامه‌های بزرگداشت چهل و یک سالگی انقلاب در استان یزد است.

زارع ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه‌های نقاشی و عکاسی و برنامه‌های ورزشی و خاطره نویسی از دیگر برنامه‌های حاشیه‌ای برای ۲۲ بهمن امسال در یزد است.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد  ادامه داد: مردم یزد در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همزمان با چهلم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور باشکوه خود، ایستادگی و عزت ایران را به جهانیان اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/ی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.