سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

تردد اتوبوس و کامیون در جاده‌ها در صورت نیاز ممنوع می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف و کولاک و سرما در صورت نیاز، تردد ناوگان سنگین بار و مسافر در جاده‌های استان ممنوع می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به بارش برف و کولاک گفت: با توجه به تصمیمات جلسه کارگروه مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اطلاعیه‌ها و اخطاریه‌های صادر شده، در صورت نیاز و با همکاری پلیس راه از تردد ناوگان سنگین (اتوبوس و کامیون) در محور‌های کوهستانی یا مستعد انسداد ناشی از تردد اینگونه خودرو‌ها به خصوص در راه‌های منتهی به استان‌های شمالی کشور ممانعت خواهد شد.

حق لطفی از مسافران خواست به دلیل بارش شدید برف و سرمای چندین درجه زیر صفر، در روز‌های آینده از مسافرت، به خصوص به مقصد استان‌های شمالی خودداری کنند.

حق لطفی ادامه داد: در صورت ضرورت به انجام سفر‌ها نیز مردم حتما ضمن همراه داشتن همه ملزومات از جمله زنجیر چرخ، خوراک و وسایل گرمایشی، برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های کشور با سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند.

سامانه بارشی که از شب گذشته از شمال کشور وارد ایران شده از امروز برخی استان‌ها از جمله قزوین را نیز درگیر برف و کولاک کرد.

هم اکنون ۳۵۰ راهدار در ۲۶ راهدارخانه با ۳۰۰ دستگاه ماشین آلات عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: حمل و نقل ، بارش برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.