سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث هشت آموزشگاه با مشارکت خیران تا ۱۴۰۰ دربافق

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد گفت: با مشارکت خیران بافقی تا دوسال آینده هشت آموزشگاه در بافق احداث می‌شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جواد ذاکر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در حاشیه سومین جشنواره نکوداشت خیران مدرسه ساز در بافق گفت: قرار داد تکمیل دو مدرسه تا سال آینده در حال نهایی شدن است.

او افزود: تامین اعتبار شش پروژه دیگر را انجام می‌دهیم تا تامین اعتبار شود و پس از شروع عملیات توسط خیران، برای تکمیل ان اقدام کنیم تا در دو سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد آماده سازی فضا‌های اموزشی مناسب را برای دانش آموزان موثر در رشد و بالندگی آن‌ها برشمرد و بیان کرد: باید تلاش کنیم تا محیطی سرشار از امید و نشاط برای دانش آموزان فراهم کنیم و کشور را بدست این نیرو‌های انقلابی بسپاریم.

محمد رضا قاسم زاده رئیس اموزش و پرورش بافق هم در حاشیه این مراسم با بیان اینکه از ۷۰ آموزشگاه شهرستان حدود پنج آموزشگاه به صورت خیری احداث شده اند، گفت: تفاهم نامه‌ای برای احداث چهار آموزشگاه دیگر در شهرستان نیز امضا شده است.

او ادامه داد: سه طرح نیمه تمام داریم که در برنامه اداره نوسازی قرار گرفته تا تکمیل شود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.