سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ برقرسانی به ۱۰ روستای مهرستان به زمین زده شد

مدیر اداره برق مهرستان گفت: کلنگ برقرسانی به ۱۰ روستای فاقد برق این شهرستان با اعتباری افزون‌بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر به زمین زده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی ریاحی مدیر اداره برق مهرستان اظهار داشت: حجم عملیات در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها، ساخت ۲۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۱۵ دستگاه پست هوایی بوده است.

او بیان کرد: تعداد خانوارهای بهره‌مند از پروژه برقرسانی ۱۵۲خانوار است.

مدیر اداره برق مهرستان گفت: همچنین از ابتدای سال ۹۴ تاکنون ۳۶ روستای فاقد برق در سطح این شهرستان با اعتبار هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برق دار شدند.

او  اظهار داشت: حجم عملیات انجام شده در این ۳۶ روستا، ساخت ۱۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط،۳۰کیلومتر شبکه فشار ضعیف و نصب ۴۳ دستگاه پست هوایی بوده است.

ریاحی خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال برنامه‌های بسیاری درحوزه های مختلف از جمله توسعه برق رسانی و اصلاح شبکه‌های فرسوده انجام شده و این روند در طول سال نیز انجام خواهد شد.

مهرستان با دارا بودن چهار دهستان، ۲ بخش مرکزی و یک شهر در ۴۵۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.