سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث ۲۱ بهمن بخوانید؛

باند سارقان حرفه ای منزل و محتویات خودرو متلاشی شد

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

باند سارقان منزل و محتویات خودرو در اهواز متلاشی شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در برخی از نقاط اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ اهواز، با کار اطلاعاتی ۳ نفر سارق را درحال سرقت محتویات یک دستگاه خودروی پارک شده کنار خیابان شناسایی کردند، اظهار داشت: سارقان که متوجه حضور پلیس می‌شوند جهت رهایی از قانون اقدام به فرار می‌کنند که ماموران انتظامی طی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و هر ۳ نفر سارق را دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان کرد: در بازرسی از خودروی سارقان مقادیر زیادی اموال سرقتی از قبیل پمپ آب، آمپلی، ساب و سیستم پخش خودرو، جک و زاپاس خودرو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۴۷ فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


تکمیل می‌شود...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.