سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان قهرمان جام ستارگان کشور شد

نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تیم زورخانه‌ای این استان مقام نخست رقابت‌های جام ستارگان کشور را که با حضور هشت استان در کرمانشاه برگزار شد را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید رضا موسوی نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان   اظهار داشت:تیم زورخانه‌ای این استان مقام نخست رقابت‌های جام ستارگان کشور را که با حضور هشت استان در کرمانشاه برگزار شد را کسب کرد.

او افزود: این رقابت‌ها به میزبانی شهر کرمانشاه و به سه روز برگزار شد.

او  ادامه داد: ۹ ورزشکار زورخانهای سیستان و بلوچستان در رده سنی نوجوانان در این رقابت حضور داشتند که تما اعضای تیم موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ برای این استان شدند.

نایب رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ابوالفضل شجاعی در بخش مرشدی این رقابت‌ها توانست مقام دوم کشوری این بخش را کسب کند.

او  ادامه داد: هم‌اینک۴۰۰ ورزشکار در رشته پهلوانی و زورخانه‌ای در سیستان و بلوچستان به صورت سازماندهی شده در حال فعالیت هستد.

موسوی بیان کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش ورزش زورخانه‌ای در تمام رده‌های سنی است که مدال آوری و میزبانی این استان در سال‌های اخیر نشان از این امر دارد.

او  اظهار داشت: فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای با توجه به استعداد و ظرفیت‌های بسیاری که در حوزه این ورزش در استان وجود دارد نگاه ویژه‌ای به منطقه داشته و دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.