سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح سه طرح عمرانی و اقتصادی در سرپل‌ذهاب

بهره‌برداری از سه طرح عمرانی و اقتصادی با حضور علی اوسط هاشمی رییس سازمان فنی و حرفه‌ای و معاون استاندار کرمانشاه با سه میلیارد و ۵۰۹ میلیون تومان اعتبار در سرپل‌ذهاب آغاز شد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت : یکی از این طرح‌ها شامل افتتاح ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برکت شهرستان سرپل ذهاب به مساحت ۴۴۵ متر مربع در چهار سالن و ۲ کلاس درس و فضای آموزشی با یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان اعتبار است.

او گفت : این ساختمان با حمایت و کمک‌های بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه توسط مجری طرح قرارگاه جهادی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با هدف کمک به ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای جویندگان کار و توسعه اشتغال پایدار در منطقه ساخته شده است.

او افزود: مزرعه پرورش ماهی روستای پاطاق با برداشت میانگین هشت تن در سال و با اشتغال زایی ۲ نفرو با سرمایه گذاری ۳۰۹ میلیون تومان از محل اعتبارات تسهیلات کم بهره زلزله و ۲۰۰ میلیون تومان آورده دیگر طرحی بود که امروز به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: همچنین ساختمان حوزه‌های مقاومت بسیج امام حسین (ع) و فاطمه الزهرا (س) در ۲ طبقه و ۴۵۵ مترمربع با سرمایه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ماده ۱۲ زلزله یکی دیگر از طرح‌های عمرانی بود که امروز افتتاح شد.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.